Je kent het ook wel. De gsm rinkelt en in het vensterje verschijnt 'privé-nummer'. Je neemt op en dan beginnen ze er aan. Een vlot verkoopspraatje en dat je jaren geleden klant was van proximus enz.
Een tijdje geleden was het zover. Ik was aan het werk en een medewerkster van P. belt me op. Ik onderbreek haar en zeg: "Mevrouw ik ben eigenlijk aan het werken!" Waarop zij geïrriteerd reageert: "Ik ook".
Wat een arrogante trut. Maar ja ze past dan ook wellicht volledig binnen het bedrijfsprofiel van Proximus/Belgacom. Ik ben zo iemand die zijn gsm-nummer alleen doorgeeft aan vrienden en familie. Ik krijg dus normaal alleen maar telefoon van mensen die mij echt willen spreken. Daarom zet ik mijn nr. niet in telefoongidsen en geef het ook nooit door aan firma's. Maar omdat ik ooit klant was hebben ze natuurlijk mijn nummer en bellen ze mij dus maar op. Klantvriendelijkheid waarschijnlijk.
Ja ik was ooit klant van Proximus en zelfs nog van Belgacom. Maar ik ben er weggegaan en niet alleen omdat het elders beter en goedkoper was. Ik ben weg gegaan en keer er NOOIT naar terug. Nog liever geen telefoon dan!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten