zondag, december 17, 2006

Efteling

Gisteren zijn we naar de Efteling geweest. Voor Joschka en mij was het de eerste keer. Sodiganda (sociale dienst van het personeel van de stad Gent) had bussen ingelegd. Met vier! bussen naar de Efteling op zowat de meest uitgeregende dag sinds lang. Om 11 uur kwamen we er toe en zwommen naar de ingang. Gelukkig had Joschka zijn zinnen gezet op het schaatsen zodat we daar toch konden opdrogen en onze sandwiches eten (ik heb heel weinig vertrouwen in de Hollandse culinaire activiteiten).

Ik bleef aan de kant staan. Ik heb nooit leren schaatsen. Misschien moet ik het wel eens leren. Carolien en Joschka amuseerden zich. Hij had geen schrik en 't viel voor hem behoorlijk mee.

De regen hield er toen mee op. Rond 15 uur! We hebben ons dan nog prima geamuseerd in het sprookjesbos (behalve bij het meisje met de zwavelstokjes, gelukkig was het er erg donker zodat niet iedereen kon meegenieten van mijn gesnotter...) en bij het volk van Laaf.

Geen opmerkingen: