zondag, april 26, 2009

Gelukkig zijn.

Vrijdagavond kwam ik tot de vaststelling dat ik volkomen gelukkig ben. Alles gaat goed, ik heb 2 knappe, lieve zonen en een knappe, lieve vrouw. We zijn allemaal gezond, we hebben werk dat eigenlijk ook best meevalt enz... En nu dat gevoel vasthouden!
Fabian heeft zijn eerste week crèche achter de rug en ook dat is heel goed verlopen. Geen problemen met flessen drinken, buikslapen (dankzij de huisarts), geen aanpassingsproblemen.
Dinsdag heeft hij er zijn eerste fruitpap opgegeten en donderdag zijn ook de eerste 'petatjes' naar binnen gewerkt. Hij is blijkbaar_volgens de verzorgsters_een geboren 'lepeleter'.
En net als zijn broer, die naar dezelfde crèche ging, is het blijkbaar ook een rustig kindje.
Zoals ik al zei, ik voel me erg gelukkig.
Er staan nieuwe foto's op Picasa.

Geen opmerkingen: