vrijdag, april 04, 2008

Het klimaat warmt op!

Elk jaar wordt het een beetje warmer, de poolkappen smelten en straks verzuipen we samen met de ijsberen? Gelooft u dat echt? Ik heb er heel wat moeite mee om aan te nemen dat menselijke activiteiten de opwarming zouden veroorzaken.
EN VANDAAG VIEL IK BIJNA VAN MIJN STOEL TOEN IK HET VOLGENDE LAS op de website van de BBC: "Global temperatures this year will be lower than in 2007 ... This would mean global temperatures have not risen since 1998, prompting some to question climate change theory.".
Ik dacht toch dat de temperatuur elk jaar wat steeg en nu blijkt dat sinds 1998 de temperatuur niet stijgt! Da's al 10 jaar!!! Hoeveel miljarden willen we uitgeven om de effecten van de opwarming tegen te gaan? Goed bestuur?
Enfin ik ben geen wetenschapper maar ik ben verbouwereerd om te mogen lezen dat de temperatuur dus helemaal niet stijgt. Ik ben ook heel erg benieuwd of dit bericht wordt opgepikt door onze politiek-correcte media.
Het hele artikel staat hier.

Geen opmerkingen: