zondag, december 05, 2010

Rolschaatsen

Omdat ik de (rol)schaatslerares ben thuis, heeft Joschka een paar jaar geen oefening meer gehad. Eerst was ik zwanger en vond ik het toch wat riskant om mijn zoon te vergezellen op skates. En toen ik er weer helemaal klaar voor was, waren zijn rolschaatsen hem te klein. Een goed idee dus voor de Sint!

En gisterochtend was het zover. Had die goede man toch wel een paar fantastische skeelers bij Joschka zijn schoen gezet! We hebben samen de hele middag de woonkamer onveilig gemaakt met onze schaatskuren (de besneeuwde straat was immers geen optie).

En toen werd Fabian wakker, en die wou natuurlijk ook rolschaatsen … Theater, theater! Gelukkig kon ik Joschka’s allereerste rolschaatsen op zijn maat instellen (en de wieltjes wat stugger maken). Ik dacht dat zijn zin al doende vlug over zou zijn, maar het is duidelijk ook een echte schaatsliefhebber!

Nu nog wat vriendjes van Joschka overtuigen en we kunnen rolhockeytornooien organiseren, net zoals toen ik klein was! Merci, lieve Sint!

Foto's van de schaatsers.

Geen opmerkingen: